laganini…malo pomalo i eto Hedo Hrama…

E sad več ova situacija postaje ozbijna. Ja san se uvatija završnoga pituravanja…meštri su pri kraju sa svojon lavuron…a mi, Ona i ja smo zadovojni…sad je na nama dvoje da sve ča smo skupili po buvjacima da to lipo ukonponiramo u našu kamenu kućicu…neče nan bit lako jerbo je doma kod nas skupjeno previše mobilije i asesoara za opremit kućicu…Ona i ja čemo se borit ka lavovi da u kućicu meknemo ono ča nan je pri srcu…ali na kraju če ipak bit solidan kompromis ona i ja čemo tribat progucat dil naši žeja…ove fotke iz početka 60ti godin smo našli na buvjaku u Tel Aviv-u…evo san se upravo danas uvatija ukvirivat tako da je i to spremno…a oni armerun doli sa onin zrcalon straga ču ja pokušat da se postavi u dnevni boravak…ona nije baš pristalica, ma drag jon je ali bi Ona tila da bude minimalističko opremanje…ajde vidit čemo.

fotke za Hedo Hram 006 fotke za Hedo Hram 007 fotke za Hedo Hram 008 fotke za Hedo Hram 009

obid 002-001

hedo hram  pituravanje tavana 008 hedo hram  pituravanje tavana 010 hedo hram  pituravanje tavana 017 hedo hram  pituravanje tavana 021 hedo hram  pituravanje tavana 026 hedo hram i cviće 052 hedo hram i cviće 054 hedo hram oprema 013hedo hram oprema 016večera 028

Oglasi

Komentiraj

