Mašo me toga tare…Ljiljana Crnić…

Jema temu jedno po godine oli više, ne sičan se više, ka san na jednome Kaštelanskome internet portalu vidija da je u Vitturiju promocija poezije gospoje Ljiljane Crnić…

Moran van odma priznat da više volin bibite i spizu a poezija mi je ostala samo ka ugodan dil moga mladenaštva…život je krenija drugon bandon i upa san u “real life”…ali eto na temu portalu vidin da je na naslovnici libra i naša kamena kuća u Mašogradu…ajde nije cila…ma vidu se samo vrata o’konobe i to bokunić ali mi je kako to Sućurani kažu mašo drago da je na naslovnici…normalno je da san reagira i da san gospoji Crnić čestita na promociji libra poezije i zafalija se da je mekla fotku naše kuće na naslovnicu…

Gospoja Crnić je ka prava fina gospoja na to reagirala i rekla poslat ču van jedan libar pa malo guštajte i ako van se bar jedna svidi meni če bit velo zadovojstvo da je ti libar doša u vaše ruke…svitu moj evo ga…libar je iz Beograda stiga pa koji put pridvečer siden i pročitan par stranica…meni je ova KAVICA puno draga i nju san izbra da je meknen na moj blog e pa gospojo Crnić fala van na poeziji i mogu van reč da san gušta čitat…a za vas su ove fotke romantičnoga Mašograda…lik su za dušu i nostalgiju… 

 

.IMG_2493-001 IMG_2494-001 IMG_2497-001 IMG_2499 IMG_2503-001 IMG_2510-001 IMG_2518 IMG_2519-001 IMG_4258 IMG_4263 IMG_4264 IMG_4266 IMG_4267 IMG_4287 IMG_4291 IMG_4293 IMG_4296

 

IMG_4297 IMG_4489-001

pozdrav iz Mašograda…

Oglasi

4 komentara to “Mašo me toga tare…Ljiljana Crnić…”

  1. … i tebi, sinko 😉

    • eto vidiš da nije u Mašogradu sve crno…ali to ti ne triban govorit to ti dobro znaš…poz…

      • ljiljana Says:

        Dragost je moja. FALA IN na ovako llipon pridstavljanju…Pozdrav Msašograđanima. Moran priznat da mi je mašo soli upalo u oko ka’ san ovo vidila. Srcem hvala još jedan put.
        Ljiljana

  2. eto ga na,..ajde pa guštaj…

Komentiraj

