limunčelo…pa normalno je da su limuni neprskani..

sirup od limuna 003

Ka i svake godine limuni nan dobro rode…štrukajemo i za limunadu dikod se duperaje za kolače a najdraže mi je pravit limunčelo…ovu bibitu svak voli tako da je to zahvalna delicija…nakon pravjenja arančina, limunčina i manadrinčina doša je red i na ovu bibitu…još me čeka napravit mandarineto i onda smo gotovi za ovu sezonu…ali sa takin bibitam triba bit umjeren…malo ulit i polagano pijuckat…pamet u glavu da ste mi dobro i beričetno…

108_3138 IMG_0972 izolacija 103 plano juni 119 recepti 307 recepti 315 recepti 331 recepti 336 recepti 339 recepti 351 recepti 357 recepti 360 sirup od limuna 036 sirup od limuna 037

Oglasi

2 komentara to “limunčelo…pa normalno je da su limuni neprskani..”

  1. dobila san limončelo s Visa ovo lito…pravo domaće, ali brate, jedva popijen čašicu…ma mogu ja pijuckat i eksavat, ali jak li je, ajme meni…barem ubije bakterije 🙂

  2. samo pij na bičerine i to mali guci…ali uz kotunjatu oli ravijole…poz…

Komentiraj

