dalmatinski gušti…i norveški carpaccio od soba…

Mnogi posjetiteji su kod mene na blogu i drago in je da pišen o Dalmaciji…neki živu ovod a neki su daleko, jedna od mojih vjernih posjetiteja bloga je i Vera iz Norveške…ona sve pročita, pa priko facebook-a ostavi komentar, gušta i jednega dana odluči da mi pošaje poklon…i tako pošton stigne vakumirani paketič u kojeme je carpaccio od soba…lipa beštija koja me uvik podsječa na Dida Mraza ka bi u prosincu dilija poklone za dicu…evo san odlučija da napravin mali lunch za nas dvoje, iša san iza kuće i ubra svega ča mi se potrefilo…cvitove od zanje balancene i paprike, pa cvitove od ruzmarina i mažurana, par listova od kaduje i murtele…našla se u vrtlu  i zalutala paprika a u dubokome san jema i cvitova od tikvice i nji san pofriga…mlada kapula je na sitno…rukola reste u zimskem vrtlu…i mlada je…šipak je bija na grani a domača kvasina i maslinovu uje je pri ruci…sve san onako od oka dekorira i uz bocu našega rose-a smo se mi dvoje lipo pogostili…evo van fotke a Veri veliki bačo i fala na oveme vrlo ukusneme poklonu…

This slideshow requires JavaScript.

Oglasi

Komentiraj

