štrukani šipak…sa limunom i arančon…

Stađun je od šipaka a rodili su ka ludi, ajde nađe se i raspucani a te bacan na kompost a one cile zdrave pripolovin i štrukajen…kroz ovu finu cidaljku se sve procidi pa pomiša sa limunon i arančon…nakon svakega gutaja mi se pari da san zdraviji…a kakva je ovo klima, ne samo da su nan mendule i oriji bacili novo lišče nego je i šipak bacija nove…oleandri su puni cvića ka da je lito a po cilem đardinu jema cvića ka u prići…vrime je da zaladi i počme padat kiša ali ne prije nego smo obrali sve masline ali o temu uskoro prvo triban peć rakiju a to su posebni jesenji gušti …polako, uskoro je i o temu reportaža…

This slideshow requires JavaScript.

 

 

Oglasi

2 komentara to “štrukani šipak…sa limunom i arančon…”

  1. Neman pojma šta se dogodilo, ali ja ne vidin ni jednu sliju.
    Inače, i moje naranče su ponovo procvitale. 🙂

  2. neznan,…meni je ovod slide show…i sve mi radi…ma priroda se okrenila naopako…

Komentiraj

